piątek, 17 stycznia 2014

Kim ja w ogóle jestem. Some words about me.

Miłośniczka kostiumologii, zwłaszcza wieku XVIII i XIX, która postanowiła w końcu założyć bloga. Nie żebym nigdy takowego nie posiadała, bo miałam. Kilka lat temu okołokostiumowy, jak pewnie każdy kiedyś także jakieś dziwne blogi o tematyce nijakiej :D
No ale. Mam troszkę już dawno uszytych fatałaszków, kolekcję gorsetów, historyczną bieliznę, retro pas do pończoch (<3), pełno zaczętych i nigdy nie skończonych projektów, które mam nadzieję uda mi się wreszcie doprowadzić do porządku, dzięki temu blogowi. No i tak jakoś naszła mnie wielka chęć ponownego przyłączenie się do tej społeczności amatorek krawiectwa historycznego (która swoja drogą te 3 lata temu była tak niewielka, że ło la boga! przybyło Was sporo ;3). I of kors, chwaleeenie się tym, co się uszyło :D Bo tak szyć sobie, bo szyć to żadna frajda xD


English version:
I'm a lover of historical sewing, especially XVIII-century and the XIX century. About 3 years ago i had a similar blog, but with no reasons i deleted it.
And. I have some old costumes and historical underwear, a small collection of various corsets, retro garter belt (<3), a lot of started but never finished projects, which I wanna end up and show you :)


I na dobry początek koszula z niehistorycznym gorsetem :)

And at the beginning of a chemise with no-historical corset :)



3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Jednak, jednak ;D Długo nie wytrzymałam :)

      Usuń
  2. W takim razie witam! :) Im nas więcej, tym lepiej!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...