poniedziałek, 3 marca 2014

Jednodniowe underbusty. One day long underbusts.

Jednodniowe underbusty, a to dlatego, że każdy z nich szyłam jeden dzień ;)

Pierwszy powstał zielony underbust. Na mnie za duży, więc nawet talii zbytnio nie podkreśla.



Dwuwarstwowy.





Dziś uszyłam drugi underbust. Delikatny w kwiatki.
Ze względu na cienki, lejący się materiał, który został użyty na wierzch zdecydowałam się na wersję trójwartstwową. 


Ten gorsecik leży już na mnie o wiele lepiej, jest zbliżony do moich wymiarów ;)



63cm, naturalnie mam 69, więc redukcja nieduża, ale liczy się podkreślenie talii do bioder ;)






11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Też mi się strasznie podoba, aż szkoda się z nim rozstawać ;D

      Usuń
  2. Mm... Cuda!
    Mam pytanie: sama kombinujesz, jak szyć takie gorsety, czy masz jakiś gotowy wykrój czy co tam jeszcze może być? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko sama ;) wykroje tez robie pod konkretne wymiary ;) i dziękuję :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam w takim bądź razie jeszcze bardziej! :)

      Usuń
  4. Jestem pod wrażeniem! Moją faworytką była fioletowa sznurówka, ale teraz te kwiatki! Podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiatki są super! Bardzo mi się podobają. Bardzo ładnie i równo szyjesz, podziwiam!
    A skąd Ty masz tyle dobra do gorsetów? Ja ciągle szukam, gdzie można kupić buski i fiszbiny stalowe :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Internety to potęga, zwłaszcza zagraniczne internety ;)

      Usuń
  6. Ten kwiatkowy jest po prostu boski! I jak pięknie podkreśla kształty! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...