poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Matura to bzdura.

 Uh. Pod pretekstem matury nic nie robię i udaję, że nie mam czasu. Eleonora zmotywowała mnie do napisania jakiegokolwiek posta, bo nie lubi jak zamierają blogi, które obserwuje.

Czasu troszkę mam, troszkę szyję, troszkę biegam na zdjęcia. Powstał gorset, jak nie dwa.
Powstała bielizna do sukni Tudorów. Powstała ta oto sukienka w styli pin-up, czy tam rockabilly:



Specjalnie na Zlot Fordów Mustangów :3
Reszta zdjęć robionych telefonem, bo padł mi obiektyw ;/






Ze względu na to, że nie mogę znaleźć karty pamięci, na której mam jakieś zdjęcia z procesu twórczego sukni tudorowskiej (wut?) to powrzucam parę fotek z Warsztatów Fotografii Artystycznej i Ślubniaków.
www.warsztatywzlodziejewie.pl GORĄCO POLECAM! MAGICZNE MIEJSCE :3 klik


fot. Agnieszka Orsa

fot. Agnieszka Orsa


fot. Anna Geta
fot. Anna Geta



fot. Agnieszka Bożek


fot. Ewa Śliwa
fot. Ewa Śliwa
fot. Ewa Śliwa


fot. Grzegorz Popin

fot. Grzegorz Popin

fot. Grzegorz Popin

fot. Joanna Kozłowska

fot. Karolina Wojaczek-Jergla
Ze Zlotu Absolwentów to nie wszystkie zdjęcia, bo nie każde tu wstawiam i jeszcze nie wszyscy podesłali gotowe fotki ;)
A teraz czas na coś innego. Również w Złodziejewie miałam okazję uczestniczyć jako modelka w Warsztatach Ślubnych razem z moim mężczyzną ;)

fot. Dorota W. - Studio Poduszka
fot. Natalia Pont


fot. Natalia Pont

fot. Natalia Pont

fot. Natalia Pont
fot. Natalia Pont
fot. Natalia Pont
fot. Natalia Pont

fot. Natalia Pont
fot. Natalia Pont


fot. Natalia Pont

fot. Natalia Pont

fot. Natalia Pont
fot. Natalia Pont


fot. Rafał Wojtaszek
fot. Rafał Wojtaszek
fot. Rafał Wojtaszek
fot. Rafał Wojtaszek
fot. Rafał Wojtaszek
fot. Rafał Wojtaszek


fot. Rafał Wojtaszek
fot. Rafał Wojtaszek

fot. Rafał Wojtaszek
fot. Rafał Wojtaszek
fot. Rafał Wojtaszek

5 komentarzy:

  1. Ooo, dzięki :D Czuję się teraz jak Blogerka Przełożona, która każe swoim podopiecznym aktualizować blogi :p

    Zdjęciami zachwycałam się już wcześniej na fb, ale teraz rzuciło mi się w oczy jedno - czerwona szminka! Rany, została chyba stworzona specjalnie dla ciebie! :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogerko przełożono, podrzuć i mi temat i wenę ;p A takie zdjęcia przedślubne dobry patent ;) A poważniej, JAkby to były autentiko wedding fotosy, to .... chce adres fotografa ;D

      Usuń
  2. Zdjęcia z papierosem są najlepsze. A czerwona szminka, cóż, Eleonora napisała dokładnie to, co chciałam powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite zdjęcia i cała Ty! Czarująca, zachwycająca! Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...