środa, 24 września 2014

1880-1890 corset from "Corsets and Crinolines" -short movie

Uszyłam gorset na podstawie wykroju Norah Waugh. Datowany jest na około 1880-1890.
Podczas szycia go powstał filmik. Gorset jest na mnie za mały, nie robiłam żadnych mock-upów, miał być po prostu gorsetem historycznym, pewnym rodzajem ćwiczeniem technik. Pewnie na kogoś chudszego będzie dobry.

Jest to mój pierwszy overbust (o ile dobrze pamiętam), bo XVII i XVIII-wieczne sznurówki się nie liczą.


Ta-dam! A tutaj zapraszam na filmik ;)

https://www.youtube.com/watch?v=pc5KnWXdj3o&feature=youtu.be

Janusz (mój manekin) jest zbyt gruby na ten gorset, no i wiadomo, ma sztywne ciało, wiec gorset nie wygląda na nim tak dobrze.





Gorset posiada wait-tape w talii, underbusk i panel na plecy.




Po nagraniu zmieniam sposób wiązania na zwykły, bodajże europejski, nie krzyżowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...