wtorek, 14 października 2014

Tudorowa suknia. Chyba skończyłam.

Chyba udało mi się skończyć suknię inspirowaną serialem "The Tudors". 
Jest z poliestru :] Jest uszyta według mojego własnego wykroju :] I jest kompletnie niehistoryczna :] Ale w sumie fajna przygoda.
Zdjęcia są robione na szybciutko w domu. Przepraszam za dyniową głowę, niedługo Halloween ;)




! Zapomniałam ubrać banana na bioderka. !




Bardzo historyczna pościel ;D


Włoski też bardzo niehistoryczne :3

I tutaj właśnie widać, jak źle to wygląda bez bananka. Cały tył stanika się pomarszczył i suknia wygląda jakoś biednie, dlatego nie ma zdjęcia od tyłu.



Tu też widać, że zapomniałam o bananku ;(


Mam nadzieję, że suknia doczeka się jakichś lepszych zdjęć w plenerze.

4 komentarze:

  1. może i niehistoryczna, ale za to piękna! :) pozostaje tylko czekać na zdjęcia w plenerze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero teraz zauważyłam ten post :O cudo! Zwłaszcza nakrycie głowy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jakąś słabość do Henryka VIII i Elżbiety I, więc to chyba nie ostatnia suknia z tego okresu ;)
      I dziękuję ;) Gdy widzę jakiś obraz, a na nim kobietę w french hood, albo gable hood to mięknie mi serce ;D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...